Hop til hovedindholdet

Onsdag d. 8. november 2023 kl. 19:00 til 21:00

Onsdag d. 1. november 2023 kl. 19:00

Sted

Seniorhuset I.P. Schmidt, Vendersgade 4, 7000 Fredericia Seniorhuset I.P. Schmidt
Vendersgade 4
7000 Fredericia

Foredrag med Bodil Jørgensen

Arrangementsbeskrivelse

Foredrag for alle ved Bodil Jørgensen, skuespiller og ambassadør for Hjerteforeningen

Oplev Bodil Jørgensen fortælle om sit righoldige liv og karriere. Bl.a. om dramatiske begivenheder som passager i den store togulykke ved Sorø i 1988 og senest ulykken i forbindelse med en filmoptagelse, der nær havde kostet hende livet.

En spændende og hjertevarm fortælling med masser af humor fra en af tidens største kvindelige skuespillere, som også har gjort sig dyrekøbte erfaringer på krop og sjæl om livet som patient.

Der serveres kaffe og vand.

Når du tilmelder dig, såfremt du ikke er medlem, bruger vi også dine kontaktoplysninger til at kontakte dig vedrørende Hjerteforeningens arbejde og formål. Læs mere om Hjerteforeningens behandling af dine personoplysninger og dine rettigheder i persondatapolitikken (https://hjerteforeningen.dk/persondatapolitik/)

Find vej til arrangementet

Klik for at se et kort med stedets placering hos Google Maps >